مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1400 ساعت 02:452021-05-26اجتماعي

فارس من| مشکل فاضلاب میدان میوه و تره بار مشگین شهر در کوتاه ترین زمان رفع شد


میدان میوه و تره بار به صورت هیأت امنایی و خصوصی اداره می شود ولی بعداز گزارشات اهالی و به خاطر بهداشت و محیط زیست، شهرداری درکوتاه ترین زمان اقدام و مشکل را حل کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در اردبیل، سامانه را مطرح کرده و از خبرگزاری فارس خواستار گفت وگو با مسؤولان شدند که خبرنگاران نیز برحسب وفای به عهد این موضوع را در دستور کار قرار دادند.

در این پیگیری؛ رحمت انوری آذر شهردار مشگین شهر با بیان اینکه میدان میوه و تره بار مشگین شهر به صورت هیأت امنایی خصوصی اداره می شود اظهار کرد: با هماهنگی و توافق قبلی قرار بر این شده یک نفر جهت ساماندهی و رفع حل مشکلات داخل میدان میوه و تره بار به کارگیری شود که متاسفانه هیأت مربوطه زیر بار مسؤولیت نمی روند.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه گزارشی مبنی بر مشکل فاضلاب این مجموعه به شهرداری نیامده بود،  افزود: بعد از گزارشات مردمی در جهت رعایت بهداشت اهالی و محیط زیست، شهرداری در کوتاه ترین زمان جهت رفع مشکل اقدام و حال مشکل فاضلاب منطقه حل شده است.

شهردار مشگین شهر بیان کرد: میدان میوه و تره بار مشگین شهر در شأن مردم شهرستان نیست و باتوجه به ایجاد ترافیک جهت انتقال میدان میوه و تره بار به جای دیگر برنامه و راهکارهای پیشنهاد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| مشکل فاضلاب میدان میوه و تره بار مشگین شهر در کوتاه ترین زمان رفع شد

فارس من| مشکل فاضلاب میدان میوه و تره بار مشگین شهر در کوتاه ترین زمان رفع شد